Saturday, January 9, 2021

Marta from Poland

 

Stylizacja z wiosenną sukienką




Wiosna rozpieszcza nas na całego, nie tylko piękną pogodą, co przede wszystkim rozkwitem natury. Przeglądając ostatnio szafę doszłam do wniosku, że pora pomyśleć o jakiejś sukience na ten sezon, najlepiej w kwiaty! Mój wybór padł na sukienkę, którą przedstawiam Wam na zdjęciach poniżej. Sukienka jest bardzo trendy. Luźny krój, kokarda w okolicy dekoltu, ozdobne mankiety z guzikami, energetyczne kwiatowy print oraz wieńcząca dół falbana, nawiązują do stylu lat 60. i 70., inspirowanego m.in. epoką wiktoriańską. 
Sukienkę przyjemnie się nosi, wykonana jest z dosyć ciężkiego, a zarazem zwiewnego poliestru. Założyłam do niej czarne rajstopy oraz czerwone, klasyczne szpilki, które idealnie komponują się z czerwonymi kwiatami na sukience. 
Dzisiejsza stylizacja jest zarazem i kobieca, i romantyczna. Taki zestaw z powodzeniem możemy założyć od święta, jak i na co dzień, zastępując szpilki na przykład balerinkami. 
Co sądzicie o tej stylizacji? Lubicie sukienki w kwiatowe wzory? Z czym najczęściej je zestawiacie?




 sukienka - ONLY
szpilki - CCC


Sylwester w srebrno-złotej oprawie




Sylwester tuż tuż ... Każda z nas chce w ten dzień wyglądać olśniewająco i błyszczeć. Nic dziwnego - w końcu to jedyny taki dzień w roku! Myślę, że niezależnie od  miejsca, gdzie spędzamy Sylwestra - sala balowa, impreza, domówka czy góralska chatka - warto w ten dzień wyglądać wyjątkowo. Równie ważny jest komfort oraz dobranie ubioru do własnego stylu, by czuć się po prostu dobrze.
W sylwestrowej stylizacji, którą chcę Wam dziś pokazać, stawiam na elegancję oprawioną nutką ekstrawagancji. Czarną tuniko-sukienkę z połyskującą srebrną nitką zestawiłam ze złotymi sandałkami na szpilce oraz pikowaną torebką na złotym łańcuszku. Zerwałam tu z zasadą niełączenia srebra i złota, bo w końcu moda jest po to, by się nią bawić, a sylwester to idealna okazja do tego rodzaju eksperymentów. Zobaczcie sami, co z tego wyszło!




tunika - Warehouse
sandałki - Deichmann
torebka - Tally Weijl



Stylizacja na pożegnanie lata



Nasze kochane lato niestety dobiega końca ... Nie mogliśmy narzekać na brak pięknej pogody i słonecznych dni.
Żegnając się z latem, wybraliśmy się z mężem na łono natury i odkryliśmy staw z nenufarami, czyli liliami wodnymi. Dodam, że są one chronione zarówno w Polsce, jak i w Niemczech.
Do ostatniej letniej stylizacji wybrałam koronkową sukienkę w łososiowym kolorze, upolowaną na wyprzedaży. Stylizację dopełnia delikatny makijaż utrzymany w różowej tonacji oraz puszczone luźno włosy z lekko upiętym warkoczem.





Świąteczne stylizacje, czyli jak się ubrać na święta




Święta to okazja, kiedy chcemy czuć się i wyglądać wyjątkowo. Strojem możemy podkreślić znaczenie tych szczególnych dni. Jeśli szukacie inspiracji do stworzenia świątecznych zestawów, to zerknijcie na 3 propozycje, które dla Was przygotowałam. Znajdziecie tu zarówno stylizacje bardziej eleganckie, jak i te na luzie.
1. W pierwszym zestawie postawiłam na elegancję z pazurem. Wybrałam koszulową bluzkę w kolorze pudrowego różu, którą połączyłam ze skórzaną spódniczką. Całość uzupełniają pikowana torebka ze złotym łańcuszkiem oraz połyskujące szpilki w odcieniu nude.



 bluzka - C&A
spódniczka - New Look
torebka - Tally Weijl
buty - Deichmann
rajstopy - Primark 



2. Stylizacja z sukienką maxi to elegancka, a zarazem casualowa propozycja. Szarą, dopasowaną sukienkę z rozcięciem na boku, zdobionym rzędem guzików, połączyłam tutaj z czerwonym paskiem w talii, który nie tylko podkreśla talię, co nadaje charakteru całej stylizacji, przełamując nudę. Do tego czółenka w połyskującej czerwieni. Czerwień to kolor świąt Bożego Narodzenia, więc i tu nie mogło jej zabraknąć!




3. Święta na luzie. Do tego zestawu wybrałam tunikę w paski, której świątecznego charakteru dodają połyskujące cekiny. Połączyłam ją z czarnymi legginsami oraz czółenkami na koturnie, które optycznie wysmuklą nogi i dodadzą kilku centymetrów



tunika - Blind Date
legginsy - nn
koturny - Lasocki


AZTEC BLAZER





jacket - Morgan
top - Mango
skirt - Pimkie
shoes - Lasocki
purse - Marc O'Polo
Tights - Unknown






No comments: