Sunday, March 10, 2013

Nina from Serbia


The pop of red & my "NewNow Tshirt"


  Hey dolls! I`ve been talking about new haircut in past few posts, and finally it`s here! How do you like it? It`s much shorter than before, but I looove it!
And as for the outfit, all attention is at the t-shirt. It`s a gift from Tijana, great girl who has a workshop called NewNow Tshirts. She is very kind and her t-shirts are just awesome! I haven`t seen that quality t-shirts in years! So, I truly recommend you this shop, you'll be satisfied for sure!


Red & blue



Svojevremeno mi je crvena u svim svojim nijansama bila "omiljena boja". Onda sam valjda porasla pa se paleta omiljenih proširila na skoro sve boje! Sve sem plave, jer nju nekako baš ne volim! Ne znam zašto je to tako... Jedino su mi prihvatljive neka kraljevsko plava nijansa i teget... Baby plava-nikako! E sad, kad sam već počela priču omiljenim i neomiljenim bojama-red je da kažem da mi je jedna od dražih kombinacija upravo kombinacija plave i crvene. To su kontrastne boje i jednostavno mnogo dobro idu zajedno!
Tako je moj outfit za grad upravo plavo-crven! Tj. više je bordo-plav... Košuljicu je mama kupila pre par godina, a nije isključeno da je i dobijena na poklon, dovoljno davno je bilo da se zaboravi! Suknjica i torbica su mojih ruku delo. ......



New year`s eve outfit



-->
Pa, srećna Nova godina! Sve najlepše i tako to... Jeste se odmorile? :-) Nadam se da je svima sinoć bilo ludo i nezaboravno veče! Mada mi se čini da su ljudi vremenom izgubili taj praznični spirit... Svakako, meni je bilo divno, i sad mi se još spava, ali moram da nastavim spremanje za večeras... :-) 
Juče sam sve bila u nekoj žurbi, sestra je dovela još tri drugarice da ih šminkam, jedna cura me zvala u subotu uveče da joj napravim torbicu, pa sam se i s njom našla u toku dana, tako da bukvalno ceo dan nisam stala... I nemam neke posebne fotke... Slikala sam se pre nego što je sestra otišla, ali to je bilo napolju i nisu baš najbolje ispale slike, posle sam prešla unutra, ali slična je situacija... Vidite i same da nisam ni stigla da nalakiram nokte za slikanje... :-D 
Outfit da ne komentarišem, već rekoh da sam izabrala malu crnu haljinu, crveno-crnu torbicu, i crvene salonke... Nego, da počnem ja da peglam kosu malo češće? 


Winter happiness


 Outfit nemam šta puno da komentarišem, eto konačno sam upriličila ove gumene čizmice... Kaputić niste vidjale, ali biće ga još, bar dok skroz ne zagudi. Što se tiče sunčanih naočara, naviknite se na to, jer mi zimska refleksija sa snega smeta više nego letnje sunce... 





Leather skirt+burgundy


 što se tiče mog outfita, pa mislim da je kožna suknja dovoljno dugo stajala u ormaru i da je konačno došlo i njenih pet minuta! Zapravo jedva sam dočekala malo hladnije dane da bih mogla opet da je nosim! Bluzicu sam šila juče, kao što se vidi-skroz je obična, jedina čar joj je u boji, bar se meni mnooogo svidja! Ove čizmice sam već nosila ovde, i definitivno ću morati da kupim još jedne crne što pre! Ove su mi ionako jedine crne... Nakit je skoro pa randomly izvučen iz kutije sa nakitom! :-D





Friday night out!




--> Ehhh, prodje i petak! Večeras kulijana i odmaranje kući (i to samo zato što sutra imam neki rodjendan, pa moram da pripremim poklon i zavšrim još neke stvarčice... :-) )! Evo upravo sredih i sličice od sinoć, i naravno moram da ih podelim sa vama!
Nosila sam crnu košulju koju sam dobila poodavno od rodjaka iz dijaspore, i ovu paisley print suknjicu koju sam sama šila! Još u julu sam je šasila a ne znam da li sam je nosila više od tri puta, pa ko velim, još može da se obuče, nije previše hladno... Čizmice su China town, kupljene za smešne pare, ali dobre su, jer su to ujedno jedine crne koje posedujem! (generelno ne volim crno, tako da mi je čak i obuća u svim mogućim bojama...) Preko sam nosila najobičniju crnu kožnu jaknu, ali nisam stigla da se slikam unutra i u njoj-žurila sam da nalakiram nokte :-D, pa sam evo ubacila ovu sliku iz auta čisto da se bar malo vidi. Ova torbica mi je jedna od omiljenih, Caprisa-ina, a narukvice i ovaj prsten sa kamenom su iz Oriflame-a. Nisam sigurna da se vide najbolje, u obliku zvezdica su. I takoc, evo sličica...









Plush


 I was looking for a plush blazer for a long time. Firstly, I wanted it to be navy blue or burgundy, but, since I haven`t find it in these colors, I decided to sew it myself. It turns out that I only could found black plush, and here it is. The black plush blazer. It is not the easiest that you can sew, but it is totally worth it!






Varius outfit



































-->

1 comment:

Anonymous said...

Hvala! <3