Monday, March 18, 2013

Minela from Bosnia


Green Long Sleeve Ruffles Bodycon Sweater Dress


 Dokazano je da žene koje vole i nose zelenu boju, djeluju samopouzdanije i snažnije, ali i to da ju najbolje nose žene crne boje kose :)... Bez obzira na razne studije i djelovanje boja na našu ličnost pa i raspoloženje, ja sam se danas osjećala prekrasno u mojoj novoj zelenoj haljini, koja mi je stigla prije nekoliko dana.
Kada sam ugledala ovu haljinu, odmah sam ju naručila, a ako se i vama dopada, potražite ju na Sheinside.com


Wearing:
Dress - Sheinside
Bag - Gifted
Shoes - Hit Shoes
Sunglasses - Massimo Dutti


Lace Dress



 Drage moje,
Kada sam ugledala ovu haljinu iz nove kolekcije Ruby Rocks, oduševila sam se krojem, materijalima, bojom i bez imalo oklijevanja, naručila sam ju...
Danas mi je i vrijeme poslužilo pa sam s radošću prošetala moju novu ljubimicu i pogledajte kako sam ju kombinirala...
Do narednog posta budite mi lijepe, nasmijane i šaljem vam mnogo poljubaca ! xoxo


Wearing:

Dress - Ruby Rocks
Cardigan - Mango
Bag - Zara
Coat - Zara
Boots - ASecret
Fur Scarf - Forever21


Sunny January Day


 Drage moje,
Posljednji je dan Januara, sunčan, i iskoristila sam ga na najbolji mogući način, poslovno, sa prijateljima, sestrom, u šetnji gradom... Upoznala sam i prekrasnu blogericu Lejlu ( Style by Lejla ) i provele smo divno vrijeme skupa.
Želim da mi cijela godina bude kao protekli mjesec, ispunjena samo dobrim i pozitivnim stvarima u svim sferama života.
-->



Wearing:

 Coat - H&M
Blazer - H&M
Shirt - H&M
Skirt - H&M
Necklace - Gifted
Shoes - Hit shoes
Sunglasses - Massimo Dutti
Bag - Zara

New In;


Drage moje,
Jučer mi je stigao Daniel Wellington sat, i zaista je prekrasan, klasičan i lako ću ga kombinovati uz mnogo krpica...
Predlažem vam da obavezno posjetite Daniel Wellington stranicu i naručite si jedan od prekrasnih modela koje imaju.
Vani je mnogo hladno, ali to me nije spriječilo da snimim i outfit, pa pogledajte što sam vam pripremila...



Wearing:

Shirt - Concepts
Skirt - Up FASHION
Bag - H&M
Shoes - H&M
Necklace - Gifted
Tights - Zara 


Houndstooth And Red



-->

 Drage moje,
Već sam ranije govorila da mnogo volim "houndstooth" uzorak i danas to ponavljam ;), a u pitanju je još jedna moja suknja s' tim uzorkom i kaputić koji ste već vidjele.
Poznato je također da baš i  ne volim crnu boju, te je uvijek kombinujem sa veselijim, a ovoga puta crno-bijelu kombinaciju uljepšala sam crvenim blejzerom i crvenom torbicom.
Nadam se da će vam se svidjeti moj outfit, i do narednog posta šaljem mnogo poljubaca! xoxo


Wearing:

Blouse - H&M
Blazer - H&M
Necklace - H&M
Bag - H&M
Skirt - Zara
Tights - Zara
Shoes - HIT Shoes


Yellow Skirt...


 Drage moje,
Iako je tmurno, kiša ne prestaje, uspjela sam snimiti novi outfit post...
Prethodnih dana imala sam mnogo obaveza u vezi s blogom, mnogo ponuda i uspješno realiziranih suradnji, i to je ono što me zaista čini sretnom kada je bloganje u pitanju. 
Pogledajte moj outfit i nadam se da će Vam se svidjeti^^.  xoxo


Wearing:

Skirt - Trf/Zara
Cardigan - Morgan
Blouse - H&M
Bag - H&M
Tights - H&M
Necklace - H&M
Beret - Bellissima
Watch - Guess
Boots - ASecret


Violet^^


Drage moje,
Danas Vam šaljem malo sunca i ljubičica da "otjeramo" kišu i snijeg :)...
Slijedi moj "ljubičica" outfit, nadam se da Vam se dopada.
Do narednog posta, šaljem mnogoo poljubaca, xoxo




Wearing:

Skirt - Benetton
T-Shirt - Vero Moda
Bag - Carpisa
Boots - ASecret
Tights - Zara
Sunglasses - H&M



PEPITA, razigrana i chic...



 Pepita - jedan od mojih omiljenih uzoraka, naprosto je posvuda. Ja posjedujem nekolicinu suknji, haljinu, kaput, torbu i cipele sa ovim uzorkom i odlično se kombinuje. Pepita vlada ove jeseni. I dizajneri širom svijeta preporučuju chic uzorke, a razigrani jesenski styling podrazumjeva tri glavna uzorka ove sezone : TOČKICE, ZVIJEZDICE i PEPITA...

Coat - Mitex / Dinally
Shirt - H&M
T-shirt - Zara
Skirt - Zara
Bag - Zara
Shoes - HIT SHOES
Necklace - By Me




Neke od omiljenih mi slavnih ličnosti žurno su odjenule neke od poznatih kreacija sa ovim uzorkom i odlično im pristaje.


Lady Gaga



Kim Kardashian


I ♥ My Job !








Wearing;

Blouse - H&M
Necklace - H&M
Skirt - Mango
Bag - Mango
Shoes - Mango
Bracelet - SheInside






Varius outfit













-->

2 comments:

Unknown said...

Hvala Milane ;)
xo

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.