Thursday, March 28, 2013

Marie from Poland


Leather sleeve coat




 W płaszczu, który mają już wszyscy, jak to pięknie ujęła Sara. W płaszczu, który urzekł mnie swoją klasyką i prostotą i który jest idealny absolutnie do wszystkiego. Wykonany jest o dziwo świetnie, nie mogę narzekać na jego jakość. Doskonale pasuje do każdego basicowego outfitu. Dla ożywienia totalnie czarnego zestawu, zdecydowałam się na jasną, jeansową koszulę. Niestety jest za długa, by włożyć ją do spódniczki, na pewno lepiej sprawdziłaby siętaka, ale mimo wszystko jestem całkiem zadowolona z efektu. Jak Wam się podoba?

ENG:
The leather sleeve coat is probably the most favorite clothing item of all the bloggers in the world. Of course it's worth it, I also love classy, simple stuff, it's pretty amazing how it looks with simple outfits. I would love to have thisshirt on me instead, cause this one is too long to put inside the skirt, but for me it looks quite nice anyway. What do you think?




płaszcz/coat - Sheinside (tutaj/here)
koszula/shirt - Oasap (tutaj/here)
torebka/bag - Oasap (tutaj/here)
spódnica/skirt - no name (podobna tu/similar here)
szpilki/heels - allegro (podobne tutaj)


Wellingtons weather


 Piękne, rozmazane zdjęcia, z powodu których jestem niepomiernie wściekła, jeszcze przed chwilą były bardziej rozmazane i w dodatku krzywe. Niech ta plucha się już skończy, bo nie zdzierżę. Dzisiaj wszystko jest nieładne, krzywe i w ogóle nietakie. Pociesza mnie tylko myśl, że mam już weekend.
UWAGA!
Jeśli podobała Wam się jasna, wiosenna torebka z tego posta, to zapraszam na konkurs, do wygrania jest identyczna!
ENG:
Here we go again, wellingtons weather has come. Hard times for bloggers, maybe as hard as winter freeze.



sweter/sweater - second hand
spódnica/skirt - Romwe (tutaj/here)
torebka/bag - Oasap (tutaj/here)
kalosze/wellingtons - Wedge Welly


Stay Simple



Ostatnio spodobało mi się noszenie prostych koszulek z przyciągającymi nadrukami. Upatrzyłam sobie kilka w sieci i może wkrótce zobaczycie ich więcej. Dzisiejszy T-shirt pochodzi z kolekcji bloo90fashion dla Monashe i już wiem, że będzie moim wiosennym hitem. Jego prostota wymaga bycia konsekwentnym, dlatego zrezygnowałam z biżuterii i kombinowania. Nie mogę się doczekać, aż będę mogła zrezygnować z kozaków i futra na rzecz takich zestawów.

ENG:
One of my befriended bloggers has recently created a collection named 'Stay Simple' for one of polish online stores. You can find there some unique pieces of simple clothing, extremely basic and suitable for every ocasion. One of them is my newest t-shirt, so far the best purchase for spring. I hope you like it as much as I do, cause I literally cannot wait to wear it without fur and boots.



T-shirt - bloo90fashion dla Monashe
spodnie/pants - Cubus
torba/bag - Etorba
zegarek/watch - Parfois



Black peplum dress


 Wreszcie miałam okazję odtworzyć mój urodzinowy zestaw! Nie jest to co prawda wierna kopia, fryzura i makijaż były zupełnie inne, ale starałam się jak mogłam! Jak już mówiłam ostatnio, moje błyszczące czółenka świetnie sprawdzają się na imprezach. Przetańczyły ze mną całą noc, doznały tylko lekkich obrażeń, ale tak to już jest, kiedy szpilki decydują się na imprezę ze mną. Mam nadzieję, że kiedyś mi to wybaczą, w każdym razie nie oszpeciłam ich w żadnym widocznym miejscu. Od razu przyznaję, że przeszłam szybki kurs fotoszopa na tych zdjęciach, co chyba widać po kolorach, bo aparat i światło dosłownie sprzysięgły się przeciwko mnie! Zdjęcia były albo przepalone, albo całkiem czarne. Może nie jest to dzieło sztuki, ale myślę, że całkiem nieźle sobie poradziłam i coś widać.


ENG:
This is my b-day party outfit, I finally had a chance to re-create it. Although it's not spring yet, the temperature has let me take off my coat for a longer while. The lighting was extremely bad and that's why I needed to use some photoshop this time, all those pictures were either burned or totally black. Fortunately, this week I'll have some free time to take much more pictures, so stay tuned!





sukienka/peplum dress - Cubus
torebka/purse - Mohito
marynarka/blazer - Sammydress
łańcuch/chain - H&M
szpilki/heels - Czasnabuty (tutaj/here)


Christmas Eve


 Apsik.
Przeziębiłam się na święta, nie mam pojęcia jak. Pierwszy raz mama nie może mi powiedzieć, że to przez imprezy (niepokojący fakt). W każdym razie leżę teraz pod kołderką i absolutnie nie mam w planach żadnych dalszych wycieczek. Mam dla Was mój wigilijny zestaw, od razu przepraszam, że nie ukazał się wczoraj, ale wiecie sami, świąteczna gorączka. Życzyłam Wam wszystkiego od serca na moim facebooku, mając nadzieję, że tam zaglądacie!

ENG:
I recently caught a cold or whatever is the shit what's killing me. And I wasn't partying lately, I swear! Anyway, I wanna wish you a Merry X-Mas (better late than never)! I have put some wishes on my facebook, but I know not everybody's following, so it'll be nice if you start :) And this is my xmas eve diner outfit, hope you like it, I've tried to do my best with the lighting.



sukienka/dress - Romwe
marynarka/blazer - Cubus
torebka/clutch - River Island
szpilki/heels - (podobne tutaj)


Burgundy and leather


 Pierwszy raz chyba moge powiedzieć, z czystym sumieniem, że przerwa w blogowaniu nie jest spowodowana przeze mnie. Właściwie to powinnam być z tego zadowolona :) Bardzo dziękuję Mateuszowi za zdjęcia, jak zawsze okazał się niezawodny! Uprzedzając Wasze pytania, nie biegałam tak po ulicach i nie było mi zimno, kiedy na 5 minut zdjęłam płaszczyk. Chciałam dokładnie pokazać Wam jak świetnie wyglądają burgundowe czółenka ze skórzaną spódniczką i dobranym pod kolor butów body. Za wszelką cenę staram sie unikać robienia zdjęć w domu, na tle ściany, więc mam nadzieję, że moje poświęcenie zostanie docenione ;)



top/top - second hand
spódnica/skirt - Romwe (here)
buty/heels - Czasnabuty (%tutaj)


Green blazer




 Zupełnie nic nowego. Moja ukochana sukienka, którą zabieram nie tylko na zajęcia, ale i na imprezy, zielona marynarka z Zary, którą uwielbiam za to, że doskonale leży oraz moja  ulubiona pani fotograf, Kamila, jako, że jest awesome. A właśnie, jeśli chcecie się przekonać, jak bardzo awesome jest, zobaczcie jej Letter Bag. 
Poza tym, zostały cztery dni do zakończenia konkursu Vivilli. Zapraszam tu.

ENG:
No news today, just an old stuff. Rainy days have come to Poland, all I want is to sleep and drink hot chocolate. I'm waiting for the weather to embrace itself, I don't want to stop taking pictures. Kamila is pretty amazing lately, don't you think so?




sukienka/dress - H&M
marynarka/blazer - Zara
biżuteria/jewelry - allegro
lordsy/loafers - podobne tutaj



Black&white dress



 Kilka najbliższych dni spędzę odkrywając na nowo Lublin. Odwiedziła mnie moja pani fotograf, dzięki której na blogu nie zabraknie nowych postów. W pierwszej osdłonie możecie podziwiać sukienkę od sugarlips. Zdradzę w sekrecie, że taką samą, w rozmiarze S możecie znaleźć u mnie na fanpage'u w dziale "sprzedam". W tym zestawie zaostrzyłam ją szpilkami z oasap.com, które zdobyły moje serce ostrymi kolcami ;). Zdjęcia zostaly wykonane przez Emilię Mańk, w parku naukowo-technologicznym w Lublinie.


ENG:
Today I'm wearing sugarlips dress and oasap spiky heels, pictures were taken by Emilia Mańk in my hometown, Lublin.



sukienka/dress - Sugarlips
szpilki/heels - oasap
kopertowka/clutch - H&M


Happily blogging.





 Mam nadzieję, że weekend upłynął Wam tak wspaniale jak mnie. Niedziela już prawie za nami, niedługo rozpocznie się nowy tydzień. Dla mnie będzie to oznaczało dużo nauki, na której ostatnio nie mogłam się skupić. Muszę wiele nadrobić, więc posty nie będą pojawiały się często. Możecie za to odwiedzać mnie na facebooku, gdzie na pewno będę dodawać posty!
Chciałabym Wam jeszcze przypomnieć o konkursie Romwe, który trwa na moim fanpage'u (tutaj) do 6 czerwca. Jeśli macie chwilę wolnego czasu, oddajcie proszę głos na moją panią fotograf (tutaj). Trzeba tylko  podać imię i dlaczego Wam się podoba, wystarczy jedno słowo.

ENG:
I'm sorry to say that I won't post very often now. I really have to learn to pass some of my exams. It was really hard for me to learn lately, so now i will have to do it. Today's outfit is very simple ald classic. The only unique touch is the presence of romwe bracelets, i really love them.



jeansy/jeans - Vero Moda
bluzka/blouse - Vero Moda
balerinki/flats - allegro.pl
torebka/bag - Aldo
bransolety/bracelets - Romwe


Aldo block heels


 Nie wytrzymam i muszę się pochwalić, że takie oto zdjęcia robi skarb, po czterominutowym kursie obsługi nikona d90. Pękam z dumy i tyle tytułem wstępu :) Nie wiem czy juz dało się to zauważyć na blogu, ale ostatnio nie rozstaję się z naszyjnikiem zakupionym w I am. Wydaje mi się, że pasuje on dosłownie do wszystkiego. A że prostota kluczem do sukcesu, prezentuje Wam dzisiaj taki oto, zupełnie nieskomplikowany zestaw. Słynną złotą "hair cuff" z h&m zastąpiłam własnymi złotymi wlosami, w myśl zasady, że jak sie nie ma co sie lubi, to się lubi co się ma. Główną natomiast rolę odgrywają niebotycznie wysokie buty z Aldo. Uprzedzając Wasze pytania, tak, da się w nich chodzić i nawet nieźle mi to wychodzi. No ale cóż, nie mnie to oceniać.



ENG:
I cannot say that my babe, after a four-minute tutorial of using nikon d90 took such great pictures. I'm really proud of him. I don't know if you could notice, but this necklace from I am became my favorite one lately. I think it suits everything, but I may be wrong of course. According to "the simplier, the better" I'd love to present you my newest, minimalistic outfit. The famous, golden hair cuff  from h&m was replaced by my own, golden hair. The main role is played by Aldo block heels, wearable, of course. I can barely run in them. Enjoy!






sukienka/dress - H&M
buty/block heels - Aldo
pasek/belt - River Island
kardigan/cardigan - sh
naszyjnik/necklace - I am



Zakolanówki


 Oto wczorajsza wesoła Twórczość marudy mojej. Zimno było i ciemno, pogoda dosłownie postawiła mnie pod ścianą. ;) To nie są najładniejsze zdjęcia, jakie zrobiliśmy, ale jedyne jakie dostałam. Arturowi te podobają się najbardziej. Nie jest to może też jakiś szczególnie warty pokazania outfit, ale mogę obiecać, że nowe notki pojawią się niedługo :) Ta będzie taka inna.


ENG:
These are the effects of ours yesterday work, weather made me stay home and shoot photos with a wall as a background. This is definitely something different, something that I don't usually wear and present. And i have to say that those are not the best photos of yesterday, but Arthur likes them most. The new outfit post will arrive soon ;)


zakolanówki - tally
szorty - sh
bluza - Vintage (the University of Minnesota)




Clubcouture dress




 Nienawidzę okresu kampanii wyborczej. Nie mogę już słuchać tego jazgotu ani patrzeć na to, co się dzieje w tym kraju. A kibice wpadający na boisko niczym stado rozpędzonego bydła i siejący wokół siebie zniszczenie przyprawili mnie o ból głowy. Ci ludzie mają dodatkowo własne poglądy polityczne, o których nie omieszkali poinformować społeczeńtwo na trzymanych prześcieradłach. Wstyd mi.
Zdjęcia zrobiliśmy z Arturem (http://www.facebook.com/arphotoPL) wczoraj w nocy. Było tak niemiłosiernie zimno, że pogodziłam się z myślą o ciężkiej chorobie, która mnie czeka. Ale łatwo się nie dam! Poświęciłam się tak, żeby pokazać Wam sukienkę od www.clubcouture.cc czyli moją ulubioną kreację na imprezy. Oczywiście nie odsłaniam wtedy tak wiele :P Chciałam nawet dodać zdjęcia z Czekolady, ale słabo ją tam widać. Możecie je zobaczyć u mnie na facebooku :) A tutaj jest nowa kolekcja sklepu, moim zdaniem jedna z lepszych http://www.clubcouture.cc/flairaw.


That was the greatest sacrifice in the history of this blog. It was literally freezing when we were taking those pictures. But my photographer has done a great job, as you can see. So what I was trying to present is a little black dress from www.clubcouture.cc simple, but sexy. It's not so very short, the length depends on wearing and putting on. That was not the first time wearing it, just the previous photos sucked. I love to party and this is my favorite party dress. On my facebook profile you can see more pictures of the dress, form chocolate lublin, my favorite club. And here you have a new collection http://www.clubcouture.cc/flairaw This collection focuses on romance, sensuality without being overtly sexy. It’s all about textures and movement, perfect for the cosmopolitan fashionista. Anyway, enjoy!




sukienka/dress - www.clubcouture.cc
pończochy/stocking - f&f
koszula/shirt - sh
szpilki/heels - Daichmann 
pierścionek/ring - mango
zegarek/watch - asos

Stadion Lublinianki



 I've found a new stadium, due to the need to replace my old grandstand, which is about to be ruined. It cannot claim to be my next favorite place to hang out with friends or walk with my dog or even take photos, but guess there's no other option for now. Soon I'll be back in Warsaw where I'll have an opportunity to find a worthy background. Anyway, I'm writing to you as a break from taking english tests, cause i'm considering taking the certificate test very soon. I need the paper, but I know the 1st is not worth the money it costs. I'd love to take the second, but of course, I don't have enough time to practice. Meanwhile, I'll let myself show you some pictures.


sukienka/dress - f&f
marynarka/blazer - h&m
buty/boots - www.luuluu.pl

Varius outfit
-->




-->





















-->



No comments: